Jak sledovat dění na webu zábavněji

Jak sledovat dění na webu zábavněji

(video tutoriál 10 min)

Snad každý, kdo se aspoň nějak zajímá o svůj prezentační web, e-shop či blog nejspíš využívá klasických nástrojů jako je Google analytics, případně Facebook pixel, aby sbíral a analyzoval data o návštěvách svého webu a chování návštěvníků na něm.

Pokud to ještě neděláte, možná je na čase se zamyslet a tyto funkce, které jsou nám k dispozici zdarma, právě teď nasadit na web. Jinak vám každý další den budou zbytečně unikat cenná data a informace, které mohou později chybět, například když se rozhodnete svůj web posunout dál nebo započít první kampaň na sociálních sítích. Zmíněné nástroje nejsou bůhví jak náročné na čtení ani na vložení. Těch pár základních ukazatelů si člověk osvojí raz dva. Já sám patřím k lidem, kteří tyhle statistiky, grafy a tabulky moc nemusí.

Ale je to zkrátka potřeba. Účetnictví také nejspíš vedete nebo povedete a nepřemýšlíte nad tím, jelikož je to zákonem povinné. Analytické nástroje pro váš web berte jako účetnictví. Jednou za čas je třeba mrknout, zda je vše OK a zda váš web vydělává a funguje, jak má.

Pokud na grafy a tabulky koukáte s podobným „odporem“ jako já, možná vám pomůže skvělá aplikace, kde uvidíte chování návštěvníků daleko zábavnějším způsobem než jen v tabulkách a grafech. Doslova je to popcornová záležitost… Chcete vědět více? Natočil jsem vám video, kde onu, kupodivu ne příliš známou, aplikaci představím. Jo a je to také zdarma☺️.

 

Jak nasadit Facebook pixel nebo Google analytics?
Naučíte se snadno v sekci videa

Zajímá vás má kniha?
Možnost stáhnout kapitolu zdarma a dozvědět se více je ZDE

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů